Monday 12 December 2011

Hidup Aku,Aku Punye Suke La !

wahau!salam sume..pergh..memang langsi la kau budak..aku baru je nak wat blog aku nie post bnde yg menarik tpi disebabkan kau dah buat taik..adoii!abis sume..terpakse gak tulis, psl nk luah skit ape yg ade kat ati aku nie..barai la kau..depan depan puji..tpi belakang mcm hampas.sesungguhnya anda la manusia yg paling pandai berlakon,depan lain belakang pon lain.bagus la kau budak.suka gile aku dengan kau..tapi lepas ni aku malas dah nak jumpe kau kalau bole,yela takut nanti kluar paper plak,budak kne belasah smpai koma


#melebih je ayat aku ni --'


okeyh,malas cite psl kau budak,nak cite bende lain..cite pasal diri aku pon best jugak,tpi not this time oke..kali nie biar aku cite pasal dunia blogging.setahu aku la,dengan hanya berblogging nie,bol dpt duit beratus-ratus,beribu-ribu *KOT*  dan dengan hanya berblogging nie musuh bole dapat :) yela,sebar fitnah sane,fitnah sini..xke bangang tuh ade blog gi sebar bnde x betol,laen kali check dulu kesahihan nye mcm ade disebut dlm al-quran,tpi aq x brape sure camne ayat dye,tpi memang ade la sebot psl periksa dahulu berita yang dapat cos takot ape yg kite dengar tuh hanya utk memecahbelahkan umat je,


#if salah tlg la betolkan ye


aku sebenarnye pon x brani nk gune ayat quran nie psl takot salah,tpi terpakse..pasal quran dan sunnah is our main sumber rujukan right?so,that's why i'm use ayat quran..oke rojak kejap --' oke itu je aku nak cerita,kalau dah masok blog aku nie,rajin-rajin la follow dan leave commet ape-2 n ajak la kawan-kawan skali fllow blog nie keyh? salam.

No comments:

Post a Comment